Thursday, April 23, 2009

pEnAngAn exAm ke??

ish.... makin ditekan makin sakit..nyut2..xle jadi ni..mcm mane nk selesaikan ni...??somebody save me(smallville pny lagu)...lala

semakin aku menulis, semakin sakit plak ibu jari ni....uuuuuwaaaaaaa =( =(
adekah kerane aku yg byk menulis atau tulang yang mereput...??huhu..
dek kerana ibu jari ni sakit, aku stop la stdy jap n meng'hudpate' blog..lalala....relax2 yek cik ct! (xcukup tanah la kamu nk stdy pasni!) asekan!



dikala ibu jari sakit gni, ku memerlukan seseorang yg blh mengurut..kamu ke org yg saye cari??hehe...


adakah kerana jari jemari ku yg kecik n chumel ini membuatkan aku aku xle byk menulis?? atau aku kah yg salah teknik memegang pen??hish, xkan la...selame aku belajar, mmg gitu la care aku megang pen ek!




tetapi....!



walaupon!


kesakitan itu bukan alasan utk aku xstdy!haha..ayuh, SALEHA pasti boleh!cayok2!!cik ct kuat..yeah!


dan, yg penting SEMANGAT2!!




chumel kan?




p/s 1..kawan2, jgn mudah putus asa!aja aja fighting!yehaaaaaaa


p/s 2..gud luck tuk kamu sume yek!


p/s 3..pic itu hanye sekadar untuk santapan mate pembace saye..lalala



4 comments:

  1. bkn byk menulis ni..byk menaip kt laptop..
    surf..internet 24 jam..tenet...

    ReplyDelete
  2. ni mesti sbb kurang minum susu nieh...
    pastu mesti sbb marah ngn subjek tu geget2 jari nieh..hehe

    ReplyDelete
  3. haha...haiya..kwn kite terasa lak..ingt kite bising psl die surf internet 24 jam..gurau jek lah cayang..yelah2..surf lah intrnt..hehe..
    dh g beli susu anlene..nnt bdn jd cm anorexia..hehe

    ReplyDelete
  4. haha..
    to crush: i xkesah la dear..aggp je joking k...xmo, xmo terase ek!hehe..

    to aku_cirrus: sejak kecik mak aku bg susu+susu tepung..skg pon minum anlene..hehehe...menulis itu membuat ku penat..tp menaip itu, wah!bisa aja!hehe..=)

    ReplyDelete