Wednesday, July 22, 2009

another assigment..

ai eberybody!
ADIB,thx kerana masih mengingati diriku ini!agaga
untuk penuhi permintaan anda


1) copy award untuk diletakkan di blog anda


2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini --------> Adib

  • yg aku kenal, namenye Adibah..ex-jiran di umah segamat indah
  • aku suke tgk die sebab die suke mekup & bergaya & aku juge suke bace blognye..len kali leh ajo aku bermekup yek!..hehe..(kantoi sudah!)
  • dr pemahaman aku, die adelah ank sulong & tgl kt area kl..
  • adib de kete.laju kot kete die!haha...
  • most iportant yg aku tau, die seorg pelajar jurusan kewangan..
  • aku xpernah lg bertegur sapa f2f same adibah ini...next time maybe..insyaallah

3) setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri

  • hari2 keje..meeting..
  • tdo puas2 di hujung mgu
  • melepak di kedai makan tiap2 mlm
  • window shoping sbb ofis aku sebelah mid Valley..yeeaaaaa
  • fakta tentang aku...cute, easy going, a bit lazy!
  • lagi??tgk n wat penilaian sendiri

4) anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:

  1. dak scoot-------------> teman merempit, teman jalan2, teman tdo juge..huhu
  2. izzaty bassin----------> kawan yg aku rindui
  3. jijie--------------------> teman ngumpat di segamat!
  4. lurima-----------------> motivator ku
  5. ejart-------------------> teman chat, sms,borak dll
  6. cik beskal pancit-------> teman di alam maya ni..ahaks!
  7. zuhaili----------------> teman lepas geram!agaga
  8. kak yaya---------->teman bertukar bicare
  9. airina-------------> teman diploma & selamenye teman
  10. winkey-----------> anak2 ghimo

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  1. Nama timangan anda?--------> cik leha, saleha
  2. Anda Seorang Yang?--------> hepy, easy going
  3. Insan Yang Teristimewa?------------> mak, adik beradik, my family
  4. Lagu Kesukaan?-----------> ape saje genre muzik asalkan ianya sedap didengar
  5. Makanan Kesukaan Anda?-------->nasi putih, kuey tiaw kerang, tomyam
  6. Sikap Yang Membuat Anda Stress?---------> menunggu, org yg kenal tp xnk tegur,manusia yg pandang sinis pade aku,bg tau pe2 perkara penting last minute!mmg aku xnk wat keje tu.
  7. Warna Kesukaan Anda?-----------> biru, putih
  8. Benda yg mesti ada dalam beg?---------------> sikat, bedak,beg duit,kunci umah, kunci scooter,pen,tisu, hand sanitizer
  9. Kali terakhir anda menangis?-----------> dah lame x nangis!cik leha kene kuat!
  10. Tag untuk10 ---------------> da dijawab di ruangan atas td

2 comments:

  1. ahahahaha~
    thanx 4 the compliment...
    insyaAllah 1 hari nnti kite jmpe k...
    bleh la blaja mekap skali...
    ^_^

    ReplyDelete